Toob: “Als ondernemer leid ik best een druk leven, dus op de momenten dat ik aan rust toekom, wil ik ook goed slapen. Kees kijkt dan niet alleen naar de dikte van de matras of de warmte van je dekbed, maar ook naar de hele situatie daaromheen. Dat vind ik sterk. Kijk, voor het slapen gaan ben ik toch geneigd om nog even mijn iPad te pakken en toch nog snel wat e-mail af te handelen. Wel zo verleidelijk, met een verstelbaar hoofdeinde. Door het advies van ‘Passie voor Slapen’ probeer ik dat nu niet meer al te vaak te doen, omdat het blauwe licht averechts werkt op je slaap. Ik zal er misschien niet altijd naar luisteren, maar het scheelt toch.”Jolanda: “Ik moet eerlijk zeggen dat ik soms nog steeds verlang naar mijn oude matras, omdat ik daar zo aan gewend was. Ik ben daar gewoon niet zo gemakkelijk in. Bij ‘Passie voor Slapen’ krijg je een 90-dagen garantie. Wanneer dematras je niet bevalt, mag je hem inruilen voor een andere. Dat heb ik twee keer gedaan, zonder problemen. Hoeveel tijd ze ook voor je nemen in de winkel, je gaat pas echt ervaren wat een bed met je doet als je er in je eigen huis een paar nachten in slaapt. Mede dankzij het geduld en de goede service van Kees ben ik nu tot de juiste keuze gekomen. Zal je zien dat ik daar over een paar jaar weer geen afstand van kan doen!”
Bekijk hier meer beoordelingen van onze klanten.